RSS

NU-MI PASĂ !

18 Apr

Îmi pasă de încălzirea globală exact cât îmi pasă de balene și de exploatarea gazelor de șist. Adică incomensurabil de puțin. Vorbirea umană încă nu are instrumentul care să redea suficient de fidel nepăsarea mea. Poate ,,Salvați Roșia Montană !” de care mă doare în stratosferă să redea cât de cât nepăsarea mea. Nepăsarea mea în general față de orice cauză pentru care oamenii militează cu turma. De dragul de a-și umple timpul și golurile minții. Ați văzut vreodată un militant activ ? Dar din ăla rău, autentic, inutil la altceva, gata să moară cu gaura din stratul de ozon de gât. Parcă-i în șoc anafilactic. Dacă n-ar exista gaura, n-ar exista nici el. E imposibil să-i găsești vreo funcție, vreo utilitate în univers. Ar fi ce ar fi Monica Tatoiu fără apariția TV. Câinii vagabonzi, topirea ghețarilor și chestiile care ar putea rupe planeta-n bucăți mă sensibilizează cât valoarea colesterolului. A lui Piedone. Tinde spre infinit nepăsarea mea. Bate la fund nepăsarea față de hrana bio. Care la rândul ei o surclasează pe aceea față  de cauzele lui Remus Cernea. Pentru că orice cauză de acest fel coagulează în jurul ei 90% papagali, gherțoi și șomeri ce țin neapărat să-și justifice  existența. Îmi pasă de deșertificare la fel ca de cauza ,,Piața Universității”. Nu fiindcă sânt fan al nisipului ci fiindcă militanții sunt aproximativ aceiași. Gregari care ei în sine reprezintă o cauză mult mai îngrijorătoare ca poluarea. Simt o nevoie cosmică să-mi exprim nepăsarea la dimensiunile ei reale, o nepăsare sinceră și nevinovată într-o lume unde dă bine să-ți pese de leii lui Nuțu Cămătaru. Sunt militantul solitar pentru nepăsarea absolută. Nu-mi pasă de pestilențialitatea tabloidă halită cu polonicul tocmai de militanții antitabloid. Nu-mi pasă fiindcă nu văd fenomenul, fiindcă-mi feresc ochii. Ca de filmul lui Al Gore cu adevărul incomod, n-a ajuns omul never președinte așa că a pus-o de un Nobel de care, în fond și la urma urmei nimănui nu-i pasă. Mie nici atât.

Salvați planeta, eu am treabă !

T.D.

 
 

Un răspuns la „NU-MI PASĂ !

  1. clauclaudia

    18/04/2013 at 10:45

    Nici mie nu-mi pasa 🙂

     

Lasă un răspuns

 
