RSS

ÎN SFÂRȘIT CNA TRAGE APA !

24 Ian

Stau și mă gândesc cu o plăcere diabolică, vecină cu sadismul, la nenorocirea abătută, mult prea târziu, peste fanii OTV, cărora antiromânescul CNA le-a răpit, fie și vremelnic, hrana spirituală. De unde își vor mai suge ei sărmanii doza zilnică de pestilențialitate și infect, cum vor supraviețui ei bieții retezării cordonului ombilical cu înaltul areopag care le dă direcția și înseninează existența ? Vor reuși ei nefericiții să depășească sevrajul spiritual în care au fost cu cruzime azvârliți de către un for care nu înțelege că supurația televizată este fluidul care le-a înlocuit demult și ireversibil sângele și conștiința ? Sunt întrebări vechine cu însăși existențialitatea, chestiunea poate fi încadrată în panteonul grelelor încercări la care acest popor a fost supus de-a lungul veacurilor. Acum un întreg segment social, cel parazitat de limbricul grizonat & co., se află în moarte cerebrală, nu că ar fi fost vreodată prea sprințari într-ale duhului, ținuți artificial în viață de surogate gen RTV, o bubă care caută avidă statutul de infecție ca și hibernala sa surată. Cine va mai încălzi de acum de la amvonul cocinei lungile seri de iarnă, cine va mai răcori prin lungi clisme de vulgaritate sufletele în arșița verii ? Sunt profunde interogații retorice ce frizează veșnicia, din categoria sfâșietoarei dureri a lui ,,Cui ne lași ?”. Într-adevăr, aceasta e întrebarea, cine va păstori de acum prin hățișul degradării și sărăciei cu duhul turma irecuperabilă de oteviști aflați în doliu național ? Desigur guru n-a crăpat și nici n-a cerut azil politic în Suedia, dar ce folos venerarea așa pe uscat, fără gura de closet sticloasă din care se burzuluiesc microbii de garsonieră direct în gurile căscate de beatitudine ale rătăciților prozeliți.

Căci rătăcirea unora a făcut posibilă groteasca manifestare numită OTV, racilă ce a pus și ea consistent umărul la actul de îndobitocire a unor semeni mai predispuși la spălarea cortexului cerebral. Acțiunea CNA, una eminamente sanitară, este din păcate timidă, maladia va reveni cu siguranță deoarece ea a escaladat de mult garsoniera înfigându-se direct în matricea genetică a susamintiților. În orice caz, fiecare minut de popreală e totuși o gură de aer proaspăt. Știu că fanii mă vor înjura, dar cum nu-s ranchiunos și pizmaș le ofer cu larghețe o alternativă, propriile bude, mult mai bio că nu strică ochii.

T.D.

 
 

Un răspuns la „ÎN SFÂRȘIT CNA TRAGE APA !

  1. ofloarealbastra

    26/01/2013 at 8:29

    Da, lor o sa le fie dor de Mihaela Balanel, de Tolea, Ogica si, cum nu, Elodia forever. Sa toace ideea cu ‘e/nu e Elodica in viata?”Eu recunosc ca m-am uitat la crima din Primaverii si imi era drag tigancusa aia de Mihaela…la restul nu m-am prea uitat, ca mi-am dat seama ca e tampire nationala. Totusi, am zis ca hotu’ala o fost impuscat degeaba. Ei bine, in seara in care mi-a fost furat laptopul, eu am regretat ca nu am avut o pusca langa mine. Deci, ne-a sedus ca lumea tev-ul diaconescian

     

Lasă un răspuns

 
