RSS

TESTAMENT

30 Dec

Voi, dragii mei, lăsați mâhnirea
În așa zisu-acest ceas greu,
Și-ar pierde sensul omenirea
Nepetrecându-mă și eu.

Lăsați voi lacrima tardivă
Și hohotiți în chip ateu,
Din ceasul lumii-acum derivă
Să mă petrec, e ceasul meu.

Deoparte puneți toată drama,
L-om mânia pe Dumnezeu,
Vă veseliți senin pe seama
Petreceri-mi ! Că râd și eu.

Nu voi ca nici o mutră tristă
Să mă prefacă în vreun zeu,
Și printre mucii din batistă
Să-ntine petrecutul meu.

Să curgă vinul în pahare !
Să crape vidma în dispreț !
Să fie cheful cel mai mare
Din viața-mi de…petrecăreț !

T.D.

 

 

Lasă un răspuns

 
