RSS

AUSTERITATE

01 Dec

Din cauza nivelului scăzut de trai tot mai mulți români au ajuns să se debranșeze de la Facebook ! ,,Mi-am deschis un blog de apartament, nu mai suportam !”, mărturisește o gospodină. ,,Noi pensionarii am ajuns bătaia de joc ai furnizorilor de like-uri, am luptat la Cotu Donului !”, se plânge un veteran. ,,Am fost nevoit să iau credit de la CEC, pentru host, barem până trece iarna, ca ultimul asistat social !”. Nici în rândul pensionarilor militari lucrurile nu stau mai bine. ,,Pur și simplu ni s-a luat demnitatea, nici când eram în activitate…mai ciupeam câte ceva, pok… sau cum se zice, de, oameni suntem, aci însă…”. ,,Momentan mă descurc cum pot, pe ici, pe colo, pe vremuri și-un necunoscut îți întindea câte un add, acum…”, mărturisește plutonierul în rezervă Forța Armyy. Un fost polițist vădit înfrigurat spune ,,Știu că populația nu ne-a like never, dar acum îți îngheață sângele în vine ! Am fost nevoit să recurg la acest gest ! Acum stau la un prieten pe Twitter, mă rog, cât e el plecat.”. Și în rândul tinerelor familii sunt probleme ,,Mai stăteam așa lejer îmbrăcată…mă-nțelegeți, dar…bărbată-miu…econom…a trebuit să renunț. Ce voi face-n toiul iernii, nu știu.”, declară o tânără proaspăt căsătorită.

T.D.

 

 

Lasă un răspuns

 
