RSS

CONVENȚIE

16 Noi

Am convenit ca ploaia, fulgul, gerul
Să fie lacrima ce-o varsă pururi cerul,
Să fie liniștea plutind deasupra mării
Și-nfrigurarea împietrită-a așteptării.

Am convenit ca astăzi, mâine ieri
Să fie rodul florilor de meri
Și de gutui, cireș și corcoduș,
Crescute din al palmelor căuș.

Am convenit ca apă, stânci și lut –
Primordial și pătimaș sărut,
Nezdruncinat arhaicul amor
Parfum de amintiri ce-n veci nu mor.

Am convenit ca viață, fie moarte,
Să fie călimara filelor din carte,
În care cea mai omenească crimă
Să fie ici și colo câte-o rimă.

Am convenit că și strungarii și poeții
S-au întrupat din roua dimineții,
Am convenit să ascultăm și inocenții
În lumea noastră plină de convenții.

T.D.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16/11/2012 în Fără categorie

 

Lasă un răspuns

 
