RSS

GÂND DE TOAMNĂ

09 Noi

Ca frunzele toamnei, poleite cu miere,
îmi este destinul, fericiri și durere,
Mireasma amiezii, cea dulce-amăruie,
mi-e inima pârg, precum o gutuie,

Ca mustul ce-neacă taninul în spumă
mi-e pleoapa ce-alege văpaia de brumă,
În zbucium și zarvă ce cată divinul
mi-e sângele-n vine, precum e pelinul,

Ca ramura tristă, mlădioasă și nudă
îmi e cugetarea ce se zbate zăludă,
Prin ceața din zori ce astupă abisul
hoinar și acasă mi-e dorul și visul,

Ca brazda cleioasă, pământiu-aurie,
mi-e drumul ce singur menirea și-o știe,
Cu stolul pribeag, peste zare, în zbor,
Departe-i iubirea-mi și-al meu tot amor.
T.D.

 

Lasă un răspuns

 
