RSS

POETEI

03 Noi

Toamna mi-a șoptit odată,
Într-o zi parcă de vară,
Și-n șoptirea-i arămie
Găsii slova solitară,

Întâlnii apusul magic,
Dimineața cea senină,
Toată bolta aşternută
Peste colburi, peste tină,

Tocul ascuţit, de fildeş,
Înmuiat în dor și teamă
Mă-nfioară și tresare
Și cumva parcă mă cheamă.

Mă-mbătai cu acea șoptire.
Din pustiul unui munte
Către slova aromită
Am întins, stângaci, o punte.
T.D.

 
 

2 răspunsuri la „POETEI

  1. Daniel Tudose

    03/11/2012 at 13:17

    merci

     
  2. Lu

    11/11/2012 at 16:20

    Frumoase versurile, felicitări!
    Am citit ceva din postările tale
    şi am reţinut că eşti cusurgiu,
    🙂
    Lu,

     

Lasă un răspuns

 
