RSS

ÎNAPOI…

13 Oct

Când lumea mea se destrăma în zare
Precum toți anii-n lumea de apoi,
Întreaga-ți lume-mi pusei la picioare
Și vremea mi se-ntoarse înapoi.

Când gândul meu stătea ca să se frângă,
Ca să se prăpădească-n haos și noroi,
La tâmpla mea și gându-ți sta să plângă
Și-seninul mi se-ntoarse înapoi.

Când pasul meu se poticnea și-n vine
Îmi năvălea venin, amar și sloi,
Tu ai pășit alăturea cu mine
Și m-ai întors, la mine, înapoi.

Când zarea e senină și sclipește,
Și-afară au încetatat și vânt și ploi
Și-o singură tristețe mai bocește,
Că n-ai s-te-ntorci vreodată înapoi…
T.D.

 

 

Lasă un răspuns

 
