RSS

TOAMNA

10 Sep

Se așterne toamna, giulgiuri ruginii
Pe ce a mai rămas de astă vară,
Îngrămădind ascunse nostalgii
Ce-n prima brumă s-or trezi să doară.

Se așterne toamna, frunzele volante
Mai poartă încă dram de bucurie
Ce s-o topi precum un vis în noapte
Cu-ntâia mai brumată poezie.

Se așterne toamna, ramuri dezgolite
Se tot grăbesc ca haina să și-o cearnă,
Pe visele de vară, toropite,
Întâia brumă, crudă, să se-aștearnă.

Se așterne toamna. Aripi călătoare,
Duceți cu voi, a nu știu câta oară
Și muzele ce-au decedat la soare
Și bruma de lirism de astă vară !
T.D.

 

2 răspunsuri la „TOAMNA

  1. Daniel Tudose

    10/09/2012 at 18:06

    very

     
  2. 9

    23/09/2012 at 11:06

    În toamna mea…

    îmi fluieră vântul prin oase,

    iar ploaia îmi bate des în geam.

    A ghiveci şi-a zacuscă-mi mirose

    iar melancolii, cu zecile, am. 😉

     

Lasă un răspuns

 
