RSS

DOMNUL GENERAL…

28 Aug

Platoul unității, comandantul unității
– …și, după cum știți, mâine …cu ocazia…, vom avea oaspeți de marcă, oficialități locale și domnul general…domnul general… Gâdiuță. Prin urmare, vă ordon, dar fac apel ca întotdeauna la dumneavoastră, să ne prezentăm ca de obicei de când am luat comanda, excepțional, alt standard nici nu accept, mai ales că…da, cunoașteți exigența domnului general…domnului general…da…. Da, vă rog, comandați la program.
Raportul companiei a 4-a, comandantul companiei
– … așa, mâine … cunoaștem, da…, ne prezentăm țais, tuns, bărbierit, perciuni la jumatea lobului urechii, nasturi lustruiți, pantofu lună, să nu dea dracu…, cu mine nu mai aveți trai dacă domul general…îîîîî, domnul general…/tuse/…domn…
– Vrăbiuță !
– Așa Mitrane, dacă domnul general…așa,  ne atrage atenția. Da, vă rog, la program.
Popota ofițerilor, comandantul batalionului
– …deci, domnilor, cum știți, mâine…după…, rămânem pe loc, așa…ceva la botul calului…
– Să trăiți dom maior ! La mulți ani, anticipați !
– Lasă mă…mâine, să treacă cu bine…știi și tu cât e de…domnul general…aaa…domn…
– Vrăbiuță !
– Uite ce e căpitane, una-i una…dar cum îți permiți…cunoști…vorba aia poziția domnului general…da..,…păi se poate…mâine, poimâine…mă trezesc și eu cu…te rog frumos…măsoară-ți…
– Gâdi…dom maior, da ce-am zi…
– Hai, ne vedem mâine domnilor.
Compania a 4-a
– Mitraaaaaaaaan ! Mitran, la mine, paștele și dumnezeii…
– Ordonați !
– Ascultă măgare, una la mână, tu știi cine-i domnul general Vr…, Gâ…și ce…, și apoi mâine, poimâine mă trezesc și eu cu… piei !
P.S. Deși își anunțase prezența, domnul general… nu a putut-o onora din cauza unor probleme de sănătate, firești la cei 79 de ani ai domniei sale.
T.D.

 

Lasă un răspuns

 
