RSS

,,ÎNTÂMPINARE”

29 Apr

Domnule X,

Vă scriu această întâmpinare disperată fiindcă sunt disperată. Sunt o pensionară (de urmaș) revoltată de bătaia de joc la adresa noastră, a celor care ne-am sacrificat. Am crescut (și născut) patru copii deosebit de reușiți (fizic și intelectual) numai eu știu cu ce sacrificii. Obligată a renunța  la o viață socială în detrimentul pelincilor și scutecelor (ce, noi am avut pampers ?), obligată a renunța la servici la 24 de ani (și ce perspective existau), am  dedicat tot timpul copilașilor, viitorul acestei țări,  de  care  vă bateți joc acum. Știți dumneavoastră cu ce efort i-am dat societății …nu știți că dacă ați ști … Barbatul ? Ca bărbatul. După ce a bătut berbuncul o viață pe la servici, a găsit de cuviință acum doi ani să pună cracii în sus (ceea ce a și făcut o viață), lăsându-mă cu pensia de urmaș de care acum vă bateți joc și implicit de memoria lui Grigore care a prins piatră la rinichi (fatală ulterior) pe șantiere ca să aveți ce vinde acum. Copiii ? Sunt bine, mersi de întrebare, dar nu datorită  dumneavoastră ci datorită unei mame care s-a sacrificat, ăla  mare și cu mijlociu n-a mai suportat România și au plecat, fetele au găsit băieți buni, că Dumnezeu îți dă gineri buni când le crești cum se cuvine. Domnule X, umilința de acum merităm noi cei care am muncit o viață și n-am dormit nopțile ? Știți dumneavoastră cum e să-ți urle patru copii în cap și bărbatul plecat în delegație ? Asta merităm noi pensionarii ?

Stana Mardare, pensionară (de urmaș).

 

Stimată doamnă Stana Mardare,

În primul rând dați-mi voie să vă spun că sunt în asentimentul dumneavoastră în ceea ce privește gestul de acum doi ai al domnului Grigore, într-adevăr un gentleman nu procedează așa, dar, nu mă bag, o fi avut unele motive. Apoi, din calitatea în care mă aflu nu pot să nu apreciez în termeni elogioși cosistentul și susținutul efort pe care l-ați depus întru îmbogățirea fondului genetic al patriei noastre. Să ne trăiască, că în fond sunt ai noștri, ai tuturor (inclusiv ginerii). Totuși, cu nespus regret ,vă anunț că, având în vedere situația economică, statuile s-au epuizat (din vina guvernărilor anterioare), prin urmare vă putem elibera totuși o diplomă sau o adeverință. În continuare, ca bărbat vă mărturisesc că știu ce înseamnă somnul pentru o femeie și vă mai mărturisesc că și pe mine țipetele copiilor mici mă scot din minți, dar legislația românească în vigoare nu prevede restituirea retroactivă de somn  și  liniște mamelor eroine, deși ar fi în avantajul tuturor. În încheiere fac apel la solidaritatea dumneavoastră și la un ultim efort, așa cum în mod exemplar ați depus până acum,  pentru că, nu-i așa ?, cu toții muncim pentru urmași.

X.

T.D.

 

Lasă un răspuns

 
