RSS

,,AȘTEPTARE”

21 Apr

Așteptare

Pierdut pe o bancă, în gară,
Sunt singur – rupestrul Big Ben
Vestește absurd într-o doară
Oare al câtulea tren…

Șerpuind, de departe-i văd ochii
De foc ce prin noapte străbat,
Cu sfială aș vrea să m-apropii
Să-l întreb – pe unde-ai umblat,

Prin burguri de acuma trecute,
Suspine la ceasul târziu,
Șoptit-au peroanele mute
Ceva pentru amaru-mi pustiu ?

Și inima începe să- mi bată
Pentru a nu mai stiu  câta oară –
Vorbește-mi, vorbește-mi odată
Să muțească orologiul din gară !
T.D.

 

2 răspunsuri la „,,AȘTEPTARE”

  1. Daniel Tudose

    21/04/2012 at 15:14

    tăt

     
  2. GT

    21/04/2012 at 21:18

    Da! Mi-a plăcut poema… mai ales finalul… parcă e un strigăt de ajutor…

     

Lasă un răspuns

 
