RSS

,,CATRENE”

20 Apr

Catrene

Poale negre, făr’ de pată
Cârlionț bogat și mare,
Nu-i vreo zgâtie de fată
Ci un popă oarecare.
………
Opinia e un rahat
Spune-nțelept străbunu’,
Tăt omu-n dânsa e bogat
Și are câte unu.
……….
Ce fugeam de-nsurătoare,
Burlăcia să nu moară…
Gustul suav i-am prins tare
Și o fac a patra oară.
……….
Pe Eminescu îl urăsc ardent,
De la liceu, el mi-a furat doi ani,
Consecutiv mă declarară repetent
La omonima instituție din Botoșani.
………
Te iubesc, luna înaltă
Îmi e martoră, și marea!
Mult mai mult ca pe cealaltă,
Mult mai mult ca pe-următoarea !
……….
De la tine amintire…
Pijamaua-ți rozalie
Pentru șapte coviltire
Și-nceputul de hernie.
………
Să nu te ții de băutură
Și fuste ! Sfatul e știut.
Le ocolești, nu pui în gură…
Dar ce-ți rămâne de făcut ?!
……..
Doamne, îți critic minunea.
7 zile ? Nu e bună.
De voiai s-o faci CA LUMEA
Osteneai măcar o lună !
………
Să-mi dai ochii, sânii, gura !
Să-mi dai tot legat de tine !
Nu-s hapsân, nu mi-e natura,
Mâna, Geto, ți-o poți ține…
T.D.

 

 

Lasă un răspuns

 
