RSS

,,PASCALE”

14 Apr

Pascale

S-a făcut deodată Paște, pică îngeri de durere,
cozonacu-i copt de-acuma frumușel spoit cu miere,
mielușei ca niște bombe, artilerii de sarmale,
de te prinde cum nu trebe, vai de toate ale tale !
Via coaptă în pahare mântuiește toată-n spumă
și de n-o-ndoiești cu apă, apa toată-n cap îți sună.
Poftă mi-e să dau cu ouă, rață, gâscă și-alte obuze
să pârlesc peruci de babe, treze, bete și ursuze
să duc damigeni cu cârca, să lucrez musculatura
și-nviat ca Lazăr mortul să strig cât mă ține gura,
iar când noaptea cade frântă, ca o gură fără frână,
s-ajung la mitropolie cu-n picior de țap în mână.
Să strig – iată, fericite, înviere clasa-ntâia,
eram ieri pe vremea asta mult mai galben ca lămâia,
dă-mi și mie o lumină, sfânta faptă a lui Crist
până marți când merg la slujbă, să mă bucur că exist.
– Frații mei de suferințe, cu stufat, cu drob și ouă,
vă conjur, în ceasul 12, hai să rupem pasca-n două !
T.D.

 

Un răspuns la „,,PASCALE”

  1. Daniel Tudose

    14/04/2012 at 12:35

    sper

     

Lasă un răspuns

 
