RSS

,,RECIPROCE ”

07 Apr

Reciproce

Să nu te superi că de ziua ta
Nu ți-am urat decât trei flori și o basma,
Dar țin la tine și grozav mă tem
C-oi arunca în tine cu-n blestem,

Mă tem că-i gest cumplit de bădăraNi
Să amintesc de ziua ta de ani,
Acum hai de mă pupă și zâmbește,
Nu-i asta ceea ce îți prisosește…
………………………………….
Să nu te superi, numa să m-asculți
De ziua ta îți spun doar ani, ani mulți,
Și acest cadou, nu-i chestie de gheb
Când anii plămădit-au un efeb,

Mă tem că-i gest cumplit de bădărană,
De ziua ta s-arunc cu sare-n rană,
Așa că hai mă pupă. Nu-i frumos
acest drăguț baston de abanos…
T.D.

 

Un răspuns la „,,RECIPROCE ”

  1. clauclaudia

    07/04/2012 at 22:28

    „Mă tem că-i gest cumplit de bădăraNi
    Să amintesc de ziua ta de ani,”…excelent! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
