RSS

,,EPISTOLE”

31 Mar

Epistole

În trenul ce mă duce spre urbea cu arini
ți-am scris stihuri o mie, te rog să nu suspini –
Mi-e inima topită, pustie și amară,
departe sunt de tine, la școala militară,
Păstrează vie șoapta, sărutul și amorul
eu câțiva ani de-acuma nebun ți-oi duce dorul…
Și ne-om plimba pe seară pe iarbă sau ciment
Tu profă de engleză, eu sublocotenent.
………………………….
În trenul ce mă duce din urbea cu arini
ți-am scris stihuri o mie, te rog să nu suspini-
Mi-e inima topită, pustie și amară,
departe sunt de tine și școala militară,
Păstrează vie șoapta, sărutul și amorul
eu câțiva ani de-acuma nebun ți-oi duce dorul…
Și ne-om plimba pe seară pe ape ori pe mal
Tu profă de franceză, eu chipeș mareșal.
T.D.

 

Un răspuns la „,,EPISTOLE”

  1. Daniel Tudose

    31/03/2012 at 16:21

    da tăt

     

Lasă un răspuns

 
