RSS

,,SUMBRU”

30 Mar

Sumbru

…și pentru că viitorul nostru, mă rog, al acestei țări, depinde total de scena politică post-alegeri, eu îl văd mai sumbru ca oricând. Asta deoarece se profilează o viitoare algebră politică cel puțin dătătoare de fiori. O dată acest USL care se presupune că va câștiga alegerile, mai nefiresc ca o struțo-cămilă și mai instabil în viitor ca nitroglicerina. Probabil în cel mai scurt timp de la instalarea la putere va genera pe bandă rulantă fricțiuni interne, până la inevitabila dezintegrare, lucru firesc, de altfel. Prin urmare, în opinia mea, prima mare realizare a viitoarei puteri va fi o criză politică de toată frumusețea ce va scârbi din nou electoratul avid de înfăptuiri post pedeliste. Apoi, și până acolo, șarlatania astronomică numită PP-DD, deloc de neglijat, având suportul celor mai săraci cu duhul dintre noi, deloc puțini din păcate. După cum arată sondajele, curentul otevist nu numai că întrunește procentele necesare depășirii pragului parlamentar, ele îl recomandă ca potențial partener într-o viitoare coaliție de guvernare, lucru de care sper să mă-nșel amarnic. Prin urmare o alianță struțo-cămila – otevizarea și ce-o mai fi pe acolo e un scenariu nu sumbru, ci apocaliptic de-a dreptul. Soluția menită să dea românului bunăstarea sau măcar liniștea cea de toate zilele, un posibil mecanism politic demn de coșmar. Eu asta întrevăd acum, sper să mă înșel, dar cred că scena politică e mai damblagită ca oricând și implicit rezultatul…vai de noi !
T.D.

 

3 răspunsuri la „,,SUMBRU”

  1. ciprian94

    30/03/2012 at 13:37

    Felicitări pentru articol, nu pentru situație, care este, precum ai descris tu, sumbră, indiferent de „culoarea” ce va guverna de acum încolo. 😦

     
  2. daurel

    31/03/2012 at 14:39

    M-am obisnuit…

     

Lasă un răspuns

 
