RSS

,,CATRENELE IUBIRII”

24 Mar

Iubita mea…

Iubita mea cu ochi albaștri
Și cu un plâns așa sublim,
Poți zămisli din lacrimi aștri
Dar astăzi nu ne despărțim !

Iubita mea cu buze pline
Și un surâs de serafim,
Apocalipsa peste mine…
Dar astăzi nu ne despărțim !

Iubita mea cu pas ca fulgul
Și grațioasă ca un mim,
Poți traversa în tropot burgul
Dar astăzi nu ne despărțim !

Iubita mea cu vers ca mana
Și muza ruptă din divin,
Într-un pumnal să-ți prefaci pana…
Dar astăzi nu ne despărțim !

Iubita mea cu cordul geamăn
Mai bine hai să ne iubim,
E ziua-aceea fără seamăn
În care nu ne despărțim !
T.D.

 

Un răspuns la „,,CATRENELE IUBIRII”

  1. Daniel Tudose

    24/03/2012 at 16:51

    merci Ela

     

Lasă un răspuns

 
