RSS

,,BLESTEM”

19 Mar

Blestem

Că m-ai lăsat așa cu ochii-n soare
Ca o debilă crudă ce îmi ești,
Te blestem – s-te prefaci în mă-ta mare
Sau în epava de la Costinești,

Să-ți fie doru-ncins precum e lava
Și gheața dătătoare de fiori
Când ai să-ți vizitezi bărbatu la Jilava
Împreună cu copiii lui din flori,

Să-ți crească inima vibrând săraca
Atunci când înțepată dai ocol,
Venind de la servici de la Apaca
Șonticăind cu tocul rupt prin Mall,

Să te înalți ca Phoenix din cenușă,
Să mă mândresc și eu cu ce se spune,
Când toată urbea coadă ți-o fi-n ușă –
Caracalul văzu înc-o minune !

T.D.

 

2 răspunsuri la „,,BLESTEM”

  1. G.T.

    19/03/2012 at 13:17

    Foarte frumos! 🙂 Mi-a plăcut foarte! :))))

    însă o corectură: e mă-ta… mama ta! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
