RSS

,,SCRISOARE”

16 Mar

Scrisoare

Mereu tot murmur ca pe un descântec
Ceva ca între-o rugă și-un blestem,
Cu ochii tulburi încă mă întunec
Cu bucuria-n ochi încă mă tem,

Îmi curg prin vene mântuiri și chinuri,
De tâmple în talazuri se zdrobesc,
Păgâne rugi sfârșite de aminuri
Mă-negurează și mă limpezesc,

Cu pași haihui pierduți prin labirinturi
Te tot rostesc și tot mai cat cărări,
Prin vase când țâșnesc absinturi
Când nesfârșite și sărate mări,

În gânduri se topește depărtarea,
În gânduri stă crâmpeiul cel hain
Ce așteaptă-a se sfârși și așteparea
Și-ambrozia sub formă de pelin,

Iar azi parcă mai mult ca niciodată
Mă simt cumva pierdut într-o elipsă,
Blestem și rugă-n mine se tot joacă
Și te iubesc la fel, așa în lipsă.

T.D.

 

4 răspunsuri la „,,SCRISOARE”

  1. clauclaudia

    16/03/2012 at 13:30

    Ce bine ar fi sa stie…

     
  2. Daniel Tudose

    16/03/2012 at 13:34

    merci frumos

     

Lasă un răspuns

 
