RSS

,, ȘI AZI”

23 Feb

Și azi

Și azi te-aștept din gânduri nerostite
Și te îmbrățișez în depărtări,
Îmi cresc în suflet ramuri desfrunzite
Cu frunza pribegindu-se prin zări,

Și azi te-aștept din visul ce se teme
Printre-amintiri să nu mă rătăcești,
Îmi curg prin vine râuri de poeme
Tu muză, oare unde pribegești…

Și azi te-aștept din dorul ce nu știe
Cum s-a-ntrupat, din ce adânc mister
Pe tâmple-mi ninge parcă veșnicie
Crescută din minutul efemer,

Și azi aștept ca pasul să te cheme
S-aduci cu tine pruncii pribegiți,
Să alergăm prin codri de poeme
Noi trecători, ei veșnic înfrunziți.
T.D.

 

4 răspunsuri la „,, ȘI AZI”

  1. Daniel Tudose

    23/02/2012 at 11:42

    nici chiar asa

     
  2. clauclaudia

    24/02/2012 at 11:39

    Toate poemele tale sunt din suflet și foarte frumoase, se simte că trăiești o mare emoție, dar acesta este deosebit. Mi-a plăcut foarte mult.

     

Lasă un răspuns

 
