RSS

,,AȘ VREA”

13 Feb

Aș vrea

Aș vrea să fiu nisip purtat de vânt,
Aș vrea să fiu tot praful din cometă,
Vagabondând aiurea pe pământ,
Fugind din când în când de pe planetă,

Aș vrea să fiu eu ploaia din înalturi,
Aș vrea să fiu oceanul necuprins,
Cu capu-n jos să mă cobor în salturi,
Hoinar pe ruta lumii, nori-abis,

Aș vrea să fiu un bulgăre din soare,
Aș vrea să fiu o spuză efemeră,
Un veșnic călător ce nu mai moare,
Murind epuizat prin atmosferă,

Aș vrea să fiu femeia voluptoasă,
Aș vrea să fiu șarmantul indecent,
Să crape-n mine fierea cea geloasă
De androgin haihui și insolent.
T.D.

 

6 răspunsuri la „,,AȘ VREA”

  1. Daniel Tudose

    13/02/2012 at 12:00

    foarte

     
  2. dictaturajustitiei

    13/02/2012 at 12:29

    Mi-a plăcut. Simplu.

     
  3. clauclaudia

    14/02/2012 at 16:13

    ..”androgin haihui și insolent”..mi-a plăcut 🙂

     
  4. ciocolatacupiper

    27/08/2012 at 10:19

    trecui in fuga pe aici dar sed, citesc si ma delectez de vreo 90 de minute si mai bine! vina mea: nu te-am mai vizitat de multa vreme si ma mai si grabesc incet . cît despre vina ta, doar un cuvînt: chapeau!

     

Lasă un răspuns

 
