RSS

,,M-AM ÎNTREBAT”

23 Ian

M-am întrebat

M-am întrebat, ce-nseamnă împreună
Atunci când nu te văd și nu mă vezi…
E visul meu pribeag sub clar de lună
Pe care-n fiecare noapte îl visezi
.
M-am întrebat ce-nseamnă împreună
Când pe-un sărut aș da întregi comori…
E fruntea mea plecată peste mână
Ce-ți plânge tristă lacrima în zori.

M-am întrebat ce-nseamnă împreună
Când amintirea-i toată numa un fior…
E șoapta-mi ce-n ureche îți răsună
Și atâta dor îți e de al meu dor.

M-am întrebat ce-nseamnă împreună
Când gândul doar mai face mângâieri…
E pieptul meu vibrând precum o strună
Durut de toate-ți marile dureri.

M-am întrebat ce-nseamnă împreună
Când s-or preface acestea în au fost…
E mâna ta cuminte-ntra mea mână
Și amorul ce ne știe pe de rost.
T.D.

 

3 răspunsuri la „,,M-AM ÎNTREBAT”

  1. Daniel Tudose

    23/01/2012 at 13:12

    merci Ela

     
  2. clauclaudia

    24/01/2012 at 11:12

    O poezie ca un vis implinit…cu siguranta ai raspunsurile ascunse undeva, „in buzunarul de la piept”. 🙂
    Am simtit in sens frumos „piele de gaina”.

     
  3. lorelay86

    29/01/2012 at 15:34

    Daca stau bine sa ma gandesc semeni putin cu tipu ala din „Liceenii”, cu Fanica, dar doar asa ft putin 😛

     

Lasă un răspuns

 
