RSS

,,GÂND DE IARNĂ”

21 Ian

Gând de iarnă

Florile iernii înfloresc în fereastră
În forme bizare, scânteiri ce clipesc,
Petale de gheață pe-o frescă măiastră,
Diafane corole din neant zugrăvesc

Un chip și un gând, privind de departe
Prin fereastra-i, o glastră cu flori ce nu mor,
Mutând pas cu pas, lin, semnul de carte
Spre grădini înflorite udate cu dor.

Obrazu-mi apropii de icoana de gheață,
O sărut și cu drag îmi șoptește ușor –
Privește-mă doar și lasă-mă-n viață
Prin ochii-mi privește întregul amor

Scris în slovă de aur și briză de vară
Ce-ncleștarea aprinsă din priviri o topi
Și scrierea-ntreagă ce din sticlă-o să moară
La fereastra-mi topită candid vei citi…
T.D.

 

8 răspunsuri la „,,GÂND DE IARNĂ”

  1. gargbird

    21/01/2012 at 16:11

    Ca sa respecti tempo-ul poeziei (excelenta, de altfel), ai putea sa adaugi cate un cuvant in versul 2 din strofa a II-a si a IV-a, cam asa:

    Un chip și un gând, privind de departe
    Prin fereastra-i „albastra” cu flori ce nu mor,

    Scris în slovă de aur și briză de vară
    Ce-ncleștarea „eterna” din priviri o topi

     
  2. Daniel Tudose

    21/01/2012 at 18:40

    cu siguranta

     
  3. clauclaudia

    22/01/2012 at 12:55

    Atat de frumoasa poezia, incat m-a facut sa privesc pe fereastra..la „florile iernii..”.

     

Lasă un răspuns

 
