RSS

,,NOCTURN”

14 Ian

Nocturn

O lună se pogoară
Cum nu am mai văzut,
Ciclopul mă măsoară
Cu chipu-i nevăzut,
Și pare că clipește,
La rându-mi îl măsor,
Pe pleoapa-i se ivește
Peregrinând, un nor,
Privirea îi petrece,
Trec heruvimi nocturni,
Hlamida-astrală rece
Și sori din alte lumi
Scânteie de departe,
Se nasc săgeți de foc,
Și viață e și moarte
De-a valma, la un loc.

Cum luna se pogoară
Privesc din așternut,
De parcă-ntâia oară
Zărit-am chipu-i mut,
Iar pleoapa îmi clipește
Și tremură de dor,
Ciclopu-și amintește,
Mă mângâie ușor,
Tot pieptul stă să-mi sece,
Ești parcă la ani buni,
Numai privirea rece,
Un ochi din alte lumi
Mă mai privește-n noapte.
Privindu-i al său joc,
Și viață-mi fu-i și moarte
De-a valma, la un loc.
T.D.

 

5 răspunsuri la „,,NOCTURN”

  1. gargbird

    14/01/2012 at 18:05

    Asta nu prea ti-a iesit…

     
  2. clauclaudia

    14/01/2012 at 19:28

    Foarte frumos poem.

     
  3. geaninapruteanu

    15/01/2012 at 13:22

    Ce creatii minunate! Felicitari!

     

Lasă un răspuns

 
