RSS

,,CHIAR DE-AI PLECAT”

12 Ian

Chiar de-ai plecat

Chiar de-ai plecat, rămâne dorul
Ningând cu amintiri cuminți
Și toată vraja din fiorul
Născut de buzele-ți fierbinți.

Chiar de-ai plecat, rămâne clipa,
O bucățică de Olimp,
Când zeii mi-au atins aripa
Și-mi zâmbești încă peste timp.

Chiar de-ai plecat, rămâne gândul
Ce îl gândirăm amândoi,
Cu cât mai tare alungându-l
Cu atât mai mult șoptește ,,noi”.

Chiar de-ai plecat, rămâne visul
Și amăgirea de pripas
Că voi întoarce necuprinsul
Iar tu, zâmbind, ai mai rămas.

Chiar de-ai plecat, rămâne-amarul
Și sufletu-mi întemnițat
În lacrima și tot zadarul,
În ziua-n care ai plecat.
T.D.

 

4 răspunsuri la „,,CHIAR DE-AI PLECAT”

  1. clauclaudia

    13/01/2012 at 0:52

    Of Doamne..ce mult se potriveste cu ce mi se intampla mie acum…tare frumos!

     
  2. freestar9

    13/01/2012 at 9:18

    ,,Și-mi zâmbești încă peste timp.” cred că ar mai trebui lucrată.
    În rest îmi place.:)

     
  3. ionela

    22/01/2012 at 14:42

    se pare ca n_a diparut autenticitatea. ca n_a disparut emotia…felicitari si ma bc ca te_am descoperit, fie si din intamplare.

     

Lasă un răspuns

 
