RSS

,,MAI MULT…”

10 Ian

Mai mult…

Mai mult ca ieri, frumoaso, te iubesc,
Ca mâine mai puțin, cu siguranță,
Ireversibil zilele-mi descresc
În timp ce tot amoru-mi prinde viață,

Își soarbe nemurirea din pocale,
Nectaruri tot mai dulci din zi în zi,
Eu sorb doar din căușul palmei tale
Și știu că timpu-n loc nu l-aș opri,

Iubirea de poimâine-i mai de preț.
N-am să regret secundele ce mor,
Ci doar al morții hâd dispreț
Ce va ucide crud atât amor.
T.D.

 

3 răspunsuri la „,,MAI MULT…”

  1. Daniel Tudose

    10/01/2012 at 13:48

    neeeeeeeh

     
    • ioniboni

      11/01/2012 at 4:12

      Modestuleeeee,am venit si eu putin.
      Niciodata nu e prea tarziu…
      La muuulti,multi ani!
      Sanatate si tot ce iti doresti!
      Si la cat mai multe articole care mi-au bucurat ochii,inima si intreg organismul.

       

Lasă un răspuns

 
