RSS

,,CREZI…”

08 Ian

Crezi

Tu crezi că te-amăgesc…ce-i amăgirea…
Parfum de flori, mimoză aurie
Și luna petrecându-și nemurirea
Din care-ți tai nocturn câte-o felie.

Tu crezi că nu mi-e dor…dar ce e dorul…
Covor de stele-n zori de zi pierit
Și spuza lor pe buze, sfânt ulciorul
Din care astă noapte-n taină am sorbit.

Tu crezi că eu nu plâng…dar ce e plânsul…
Un strop de pată-n albul troienit
Vibratul său chemându-ne la dânsul
Unde în zori de zi ne-am despărțit.

Nu crezi că te iubesc…dar ce-i iubirea…
E plânsul tău, suspinul, tot fiorul
În noapte depănându-și amăgirea
Și care de-ar muri le-aș duce dorul.
T.D.

 

8 răspunsuri la „,,CREZI…”

  1. Daniel Tudose

    08/01/2012 at 12:23

    asa nnasoala e…

     
  2. freestar9

    08/01/2012 at 12:46

    ,,Covor de stele-n zori de zi pierit” frumos spus.:)
    Frumos crez.:)

     
  3. clauclaudia

    08/01/2012 at 15:17

    „Tu crezi că nu mi-e dor…dar ce e dorul…
    Covor de stele-n zori de zi pierit”

    Ma faci sa simt si eu un dor nebun de cineva…dar cred ca asta-i scopul, pana la urma sa simtim si noi ce simti tu..si o spui atat de usor…parca suflii cuvintele, iar ele se aseaza frumos aliniate in tabelul computerului.
    Esti un simtitor. Multumesc pentru aceasta frumusete in aceasta duminica.

     
  4. ciprian94

    08/01/2012 at 21:52

    Un mesaj care se potrivește perfect cu ceea ce am simțit eu în ultimele zile în care am tot încercat să transmit cuiva că tot cea cei spun sau i-am spus odată nu este o amăgire…

     
  5. stefaniacameliah

    09/01/2012 at 16:43

    eu zic ca e „simţitoare”…

     

Lasă un răspuns

 
