RSS

,,MITITELU”

04 Ian

Mititelu

Faptul că uneori oamenii mai seamănă izbitor între ei la figură nu știu dacă-i un lucru care să aibă mare importanță. Tot ce știu e că existența unei asemenea semi-sosii pentru mine a constituit unul dintre motivele de bază a mutării din blocul P 7, locuit în majoritate de militari. Locotenentul Mititelu deținea într-o bună proporție fizionomia mea, un apartament cu un etaj mai jos, o nevastă gravidă în șase luni și o soacră recent mutată spre a ajuta viitoarea lehuză cu care femeia împărțea deja camera exilându-l pe Mititelu pe canapeaua din sufragerie. Loc de unde, într-o noapte ghinionistă, mamă și fică au constatat pur și simplu dispariția misterioasă a bărbatului, în pijamale, fiindcă hainele îi erau prezente. Gravida, tânără și neexperimentată s-a pus pe bocit, însă bătrâna și-a ținut firea și a extins căutările și dincolo de ușa apartamentului. Rezultatele au fost aproape instantanee, soacra, cu bucurie în ochi și nevasta cu o mină ucigașă constatând materializarea lui Mititelu pe ușa apartamentului de vis a vis, în urma sa zărindu-se într-un frumos capot transparent și locatara de drept, doamna căpitan de aviație Olguța F., domnișoară. A fost o noapte de pomină, țipetele celor trei femei în urma vizitei soțului nocturn au ținut treaz tot blocul până spre dimineață, astfel în cât, în toate apartamentele stătea pe buzele tuturor un singur cuvânt – Mititelu ! în sus și-n jos. Iar copiii sunt copii și prind repede, așa că, a doua zi, întorcându-mă de la serviciu, o gașcă de draci se hlizeau în urma mea scandând ca la fotbal – Mi-ti-te-lu ! Mi-ti-te-lu ! Dispăreți bă, că vă rup urechile, vă ia mama dracului !, mă dau eu la ei. Ți-ai găsit…parcă și mai abitir – Mi-ti-te-lu ! Mi-ti-te-lu !, hă, hă,hă… Lucru care se repeta aproape zilnic, ruinându-mi reputația în ochii oricărui cunoscut cu care mă mai însoțeam, în timp ce Mititelu cel real, a cărui nevastă născuse și care-l iertase, stătea bine mersi liniștit, uzurpator ordinar de identitate care-ți faci de cap pe spinarea mea, fără frica oprobiului public. Nu mai spun că ici, colo, în glumă și ăia mari…salut Mititelu…, apoi, când și nevastă-mea, umflându-se de râs, m-a alintat așa, n-am mai suportat și sub pretextul unei zone mai bune, am vândut și ne-am mutat. Și azi îmi aduc aminte cu fugeau împielițații în urma camionului cu mobilă, urlând – Mi-ti-te-lu ! Mi-ti- …. Tolănit relaxat într-un fotoliu, le-am răspuns și eu – Bă tâmpiților, eu nu-s Mititelu !
T.D.

 

2 răspunsuri la „,,MITITELU”

  1. freestar9

    06/01/2012 at 19:10

    😉 Şin zona aceea mai bună nu s-a mai găsit nici un…mititel:)))))

     

Lasă un răspuns

 
