RSS

,,MĂ IUBEȘTE”

03 Ian

Mă iubește

Mă iubește-n taină iarna,
Mândra doamnă de zăpadă
Își descheie suav haina
Trupu-i nins ca să se vadă

Dăruindu-mi-se toată
Fără temeri, fără frică
Oameni de zăpadă-n joacă
Zămislești și se ridică.

Mă iubește primăvara,
Trup de muguri, frunze crude
Din alcovuri verzi fecioara,
Trimițând bezele nude

Mă îmbie și dorește
Făr’ de ifos și sfială,
Crește-n tine și tot crește
Toată frumusețea goală.

Mă iubește-n taină vara,
Parfumată toată-n foc,
Mirosind dulce ca seara
Și a mere ce se coc,

Îmi sărută ochi și buze
Cu surâsul ei fierbinte,
Naști visare și naști muze
Fără mască și veșminte.

Mă iubește-n taină toamna,
Forme plămădinte-n gusturi,
Arămiu șoptește doamna,
Păru-i cel clătit în musturi

Se revarsă peste trupul
Mirosind a pâine coaptă,
Îți primesc avid sărutul
Ce cu grație mă-nbată.

Mă iubește ceru-n taină
Bătând drumul meu îngust,
Trupul tău, pierdut în haină
Când m-o învăța să-l gust …
T.D.

 

Un răspuns la „,,MĂ IUBEȘTE”

  1. Daniel Tudose

    03/01/2012 at 13:15

    i m happy

     

Lasă un răspuns

 
