RSS

,,DRAGA MEA …”

16 Dec

Draga mea fostă soție,

Fiind atât de grăbită, atunci când ai plecat, să jupoi de pe pereți tapetul de prost gust cumpărat de măta /de ce nu mă mir că-i văduvă …/ ai uitat pe aici câteva lucruri pe care ți le trimit odată cu prezenta –
– pantofii de jogging nou nouți în care ai împlinit o sută de kile înainte cu o lună să pleci, i-aș da femeii de serviciu da e subțirică și e păcat,
– tigaia aia roșie de era să luăm foc când ai uitat-o în cuptor cu pilaf sau varză, e păcat de ea, cine știe, poate te mai apucă gătitul vreodată,
– o pereche de bocanci găsiți în cămară, știu sunt bărbătești, dar, dacă mai știi, eu nu port 47, mă gândesc că omul îi caută
– una pereche blugi de când aveai 50 de kile, amintirile frumoase e păcat să moară
– cartea ,,Femeia în alb” pe care ai început-o acum trei ani și știu ce curioasă erai să-i afli finalul
– diploma de bacalaureat în care erau înfășurate niște bigudiuri ruginite, alea le-am aruncat, știi ce-a pățit unchi-tu cu tetanosul
– șlapii ăia pe care ziceai că i-ai pierdut în tren, erau sub pat
– o poșetă plină cu scrisori semnate Titi, conținutul e indescifrabil, bag seamă că mai sunt și alți analfabeți în afară de frati-tu
– o perie de păr, ca să fiu mai exact cu păr, mult păr, ți-a mai rămas ceva în cap ?
– coșul cu rufe, nu l-am deschis, știi că sunt discret, bănuiesc că le cauți, mașina de spălat i-ați gândul
– trei seturi cu farduri căzute după mobila de bucătărie, cred că de atunci când ai vrut să faci ouă roșii de Paște
– o căciulă rusească, n-am idee ce-i cu ea, totuși vezi…tipul cu bocancii s-ar putea să știe
– ceasul care ți l-am făcut cadou de ziua ta, nu-i stricat cum ziceai, în dreapta are o cheiță de la care îl întorci
– dvd-ul de la nuntă, o făcătură a ălora de la firmă, nu apare când măta a căzut mangă peste orchestră și nici când soră-ta și-a pus în poală felul doi
– rochia de mireasă pătată de vin…când ți s-a făcut rău
– o pereche de boxeri dungați găsiți în vaza din sufragerie, oribil, desculț, cu capul gol, fără…
– periuța de dinți, n-am otrăvit-o, e în țiplă cum vezi
– blana aia neagră, cu o mare rugăminte, să-mi trimiți paltonul înapoi tâmpito, cum dreacu te-a încăput ?

Ex soțul.
T.D.

 

4 răspunsuri la „,,DRAGA MEA …”

  1. MarkOzzytu

    16/12/2011 at 18:20

    Sotul asta a avut parte de o saptamina oarba pe cinste,iainte de a se insura!

     
  2. Sill the make-up artist

    17/12/2011 at 16:43

    Felicitari pentru scrisoare.am ras cu pofta.Foarte tare

     

Lasă un răspuns

 
