RSS

,,IUBESC”

10 Dec

Iubesc

Iubesc și ziua și noaptea,
Apusul și zorii-i iubesc,
Și dragi îmi sunt viața și moartea,
Pământul și cerul ceresc.

Iubesc și vinul și apa,
Iar cântul și sobrul mi-s dragi,
Și praznic iubesc și agapa,
Realul, himerele vagi.

Iubesc și bărbat și femeie,
Amical ori altfel îi ador,
Și iubesc și concret și idee
Și ură iubesc și amor.

Iubesc și creștin și ateu,
Păgânul și Budda-i iubesc
Allah și pe Dumnezeu
Și Satanul din iaduri grotesc.

Iubesc și astăzi și mâine
Și ieri și poimâine dragi mi-s,
Iubesc ce răsare și apune
În ochii deschiși ori în vis.

Iubesc și îmi curge prin vine
Iubirea și focul trupesc,
Pe tine, pe tine, pe tine
Atât mi-e de drag să iubesc.

Ca un real egoist eu iubesc,
Iubesc așa pătimaș și ardent
Ce-i în jur. Dar pe sine păzesc,
Că tare-mi mai sunt de absent…
T.D.

 

5 răspunsuri la „,,IUBESC”

  1. Daniel Tudose

    10/12/2011 at 11:17

    frumos !

     
  2. Georgelino

    10/12/2011 at 15:50

    Pontiace, te-ai indragostit ….

     
  3. Andrei21a

    15/12/2011 at 14:23

    Frumoase versuri…Felicitari!

     

Lasă un răspuns

 
