RSS

,,SCRISOARE”

09 Dec

Dragă Moș Crăciunule,

Această scrisoare care ți-o scriu e ca să știi că am fost fată cuminte fără fițe, tocuri și aifon cum are altele de le dă pe la televizor. Eu știu că beleaua e cât casa, cum zice tăticu și se alege prafu și pulberea de euroi, dar sunt sigură că nu-i dracu așa negru cu copiii care a fost cuminți și și-a văzut de treaba lor. Doamna învățătoare ma dat exemplu în fața clasei, a zis că niciodată nu-i prea târziu să înveți să citești și anu ăsta nu ma mai dat pe tobogan că am rămas repetentă într-a treia, a zis la boracii ăștia c-am avut scarlatină la cap și-am pierdut doi ani. Și nici nu a mai zis că lu Vasilache, adică mie, are să-i crească barba până la brâu în clasa a patra. Cine a mai auzit de fete cu barbă… Anul ăsta Moș Crăciunule trebuie să-ți spun, și nu mă laud ca altele, a fost unu eccepțional de când ia dus la școala de corecție pe Ghiță și Antonel, acel anturaj rău din cauza la care s-a dus atâtea vorbe despre mine pe nedrept. Mama a plâns de bucurie când s-a întors din Italia când a auzit că am scăpat de plozii lu tata cu țiganca de prima nevastăsa. Mie mi-e dor de ei că-s frații mei din flori, n-am eu inima aia, dar fiecare trebuie să plătească pentru ce face, nu i-am pus eu să dea foc la garaju lu nea Florică, o fi furat el la viața lui, dar atâta fumăraie nu se face, mai ales de sfintele Paști. Și doamna învățătoare s-a bucurat și a zis că nu mai e așa de imposibil să trec întra cincea, dacă nu anul ăsta, la anu sigur. Eu Moșule Crăciunule să știi că fac tot ce pot eu să mă fac o elevă silitoare, chiar dacă tata râde și zice că semăn cu mama care șterge babe la fund fiindcă trecu prin școală ca valiza prin gară. Acuma eu nu știu dar drept să-ți spun moșule abia aștept să-mi iau și eu diplomă ca tăticu, că el are, de câte ori se mai șprițuiește ne-o arată, școala profesională de frezori și ne arată și mâna aia paradită de și-a prins-o la strung și după care ia ajutor. Eu vreau să mă fac ceva unde să fac bine țării mele și pentru asta trebuie să stai cu burta pe carte la citire și la matematică, lucru care de anul ăsta m-am apucat, chiar dacă tăticu zice că o să ne ducem dracului toți și o să reziste numa ăia de au vână și știe să dea din coate. Așa ca securistu și comunistu de unchiu Sandu care acum nu ne mai cunoaște, zice că tăticu-i un simulant și n-are nimica la mână, bea degeaba banii statului, dacă are ceva, atunci cum de poate s-o altoiască pe mama când striga la el să nu pună vin pe covoare… Dragă Moș Crăciunule, eu știu că e criză, că acum îs mare și văd cum face tăticu ca trenul la televizor când vede hoții și bandiții, dar te rog super frumos să-mi faci și mie o dambla căci niciodată nu mi-ai făcut niciuna, ceva, ce vrei dumneata, care să moară proastili alea mici din clasă de ciudă.
Cu mult drac, Ramonica Vasilache
T.D.

 

3 răspunsuri la „,,SCRISOARE”

  1. Daniel Tudose

    09/12/2011 at 12:49

    lol

     
  2. ciprian94

    09/12/2011 at 13:35

    FENOMENAL!!! :))

     
  3. Georgelino

    10/12/2011 at 15:52

    Super tare si foarte actuala. Pupici. Bafta

     

Lasă un răspuns

 
