RSS

,, ÎN NOAPTE”

01 Dec

În noapte

Mă las încet purtat în noapte,
În visul tainic ce mă cheamă,
Urzit din lacrimi și din șoapte
Ce-au năruit întreaga teamă.
Mă chemi la tine fără taine
Un nud perfect, sculptat din zări,
Fără-ndoieli și fără spaime
Uitate-s orice întrebări
Când toată patima și dorul
Ating ce este dăruit
Și ninge-n noapte tot amorul
Pe trupu-ți gol și poleit
Cu vise dulci și aromite,
Îmbrățișări înmiresmate,
Cu șoapte vii și nerostite
Și sărutări încă nedate.
…și-n focul buzelor aprinse
Ce mă adie c-o chemare,
Vom zămisli răspunsuri ninse
La cea mai tainică-ntrebare.
T.D.

 

Etichete: ,

4 răspunsuri la „,, ÎN NOAPTE”

  1. Daniel Tudose

    01/12/2011 at 13:03

    menita implinirii

     
  2. Deny

    02/12/2011 at 14:51

    Imi aminteste de Minulescu, dar e originala prin viziune si imagini

     

Lasă un răspuns

 
