RSS

,,POVESTIRI DIN ZORI”

30 Noi

Povestiri din zori

Năvală, zorile în geam,
Se prăvălesc azure,
Știai și tu, și eu știam
Că vin să mi te fure,

Crepusculi lacomi bat în geam,
Avizi să năvălească,
Știai și tu, și eu știam,
Că vin să te răpească,

Geana flămândă taie-n geam,
A o îndupleca…
Știai și tu, și eu știam,
Că vine să te ia,

Se zbate soarele în geam,
Pogoară zări senine,
Știai și tu, și eu știam
Că vine pentru tine…

Și râde ziua toată-n geam,
Și chiar și noi am râs,
Știai și tu, și eu știam
Că luna e tot sus…
T.D.

 

Etichete: ,

Un răspuns la „,,POVESTIRI DIN ZORI”

  1. Daniel Tudose

    30/11/2011 at 11:54

    merci, merci

     

Lasă un răspuns

 
