RSS

,,FACEBUCI”

29 Noi

Facebook

Pe Gicuță…nu l-am mai văzut și nu mai știam nimic de el de ani de zile, mai bine de zece să tot fie, mai precis din anii studenției. Într-o bună zi l-am reîntâlnit, pe neașteptate, așa cum îi stă bine unei plăcute revederi. O revedere mai futuristă aș putea spune, având în vedere că Gicuță mi s-a înfățișat sub forma unui friend request unde altundeva decât pe Facebook. Foarte bine, pentru asta și e printre altele, să redescoperi vechi amici. Și l-am reîntâlnit așa cum mi-l închipuiam, George Florescu, studied Universitatea Politehnică, INGINER CONSTRUCTOR, etc etc. Ehe, bravo mă Gicuță, după înscris se vede că-ți merge ca pe roate, nu ți-ai ros coatele degeaba pe acolo. Married, lives…chiar în urbea noastră și…hopa, Gicuță e on line ! Ce bucurie ! Câte nu-s de povestit, de amintit. Ce-ai mai făcut, cum îți merge etc, etc. Mă Gicuță, ia zi, și merge mă cu meseria, zic, uite mi-aș ridica o căsuță, ceva mic așa, de weekend, tu ești în domeniu… A râs cu mare poftă, mă rog, trebuie c-a râs după cum arată stenograma de pe chat ,,haaaa haaaaaaa hahaha haaaa haaaaaaaaaaaa”. Moșule, zice, te-ai lovit la cap, cine dracu și-a bătut capu cu…, muream dracului de foame, ai greșit omu. Eu am o firmă de funebre de vo 8 ani, merge de bubuie, servicii complete, aci da, te ajut, haaaaaaaaaaaa ha ha haaaaaaaaaa ! Păi bine mă da ți-ai scris acolo…cât casa…ce dracu, decât antreprenor prosper, tu preferi inginer muritor de foame… Haaaaaaaaaaaaaaaa hahahaaaaaaaaaa ha !, a hohotit din nou, păi m-am chinuit patru ani cu toți zbirii ăia ca să mă chem antreprenor de pompe funebre, ce dracu mă ? Hai c-am tăiat-o, vb la tel, dacă vreodată, dne ferește…nu ezita, hai pup, bye.
T.D.

 

4 răspunsuri la „,,FACEBUCI”

  1. Daniel Tudose

    29/11/2011 at 12:24

    ingineru gicuta e reprezentativ

     
  2. Georgelino

    04/12/2011 at 21:08

    Ponty, ai o imaginatie ”bolnava”.Ma relaxez de fiecare data cand citesc pe blogul tau. Esti MARE. Postari cat mai tari. Pupici

     
  3. lorelay86

    29/01/2012 at 15:29

    ft funny, ar merge bine la o piesa de teatru .

     

Lasă un răspuns

 
