RSS

,,NENĂSCUTE PRIMĂVERI”

19 Noi

Nenăscute primăveri

Se sfarmă frunza strânsă-n brumă
În haina albului cleștar,
Covoare arămii pe humă
Suspină tainic în zadar

Când pași-mi calcă neumblate
Cărări căzute de pe ram,
Stinse amintiri înmiresmate
Ale primăverii ce eram.

Talpa grăbește și mai tare,
Ca după greul bun rămas,
Mă arde pieptul și mă doare
Toată tristețea de sub pas,

Până ce-o frunză mai rebelă
Cu grație-mi stătu voios
Pe umăr. Scumpă infidelă,
Ce cauți tu la mine jos ?

Și am păstrat-o, lângă suflet.
Din plasma falselor păreri,
Mi-a făurit eternul zâmbet
De nenăscute primăveri…
T.D.

 

Etichete: ,

5 răspunsuri la „,,NENĂSCUTE PRIMĂVERI”

  1. Daniel Tudose

    19/11/2011 at 13:37

    nu chiar frumoase

     
  2. danieladuramaDaniela

    19/11/2011 at 18:56

    Frumos… multumesc pentru o asa opera!

     
  3. cargox2

    19/11/2011 at 20:54

    bravo, Ponty! frumos mai scrii!

     

Lasă un răspuns

 
