RSS

,,ÎȚI AMINTEȘTI…”

14 Noi

Îți amintești
Îți amintești când ploaia cea dintâi
Șoptea în streașini mai rămâi…
Și-am ascultat îmbrățișați de glas
Și-am mai rămas,
Îți amintești întâiul fulg de nea…
Mai zăbovește, tainic el șoptea,
Și am urmat de glasul troienit
Și-am zăbovit,
Îți amintești de primul iz de mai
Ce-ntr-un sărut șoptita cald mai stai
Și am crezut în graiu-nmiresmat
Și-am stat,
Îți amintești întâiul cer torid…
Ce nu te du șoptea arzând, candid
Și-am dat crezare glasului de sus
Și nu ne-am dus.
Îți amintești de șoapte, câte-au fost…
Nici vântul nu le știe pe de rost,
Știu doar mereu când te mângâi
Că-i cea dintâi.

T.D.

 

4 răspunsuri la „,,ÎȚI AMINTEȘTI…”

  1. Daniel Tudose

    14/11/2011 at 15:06

    astea da versuri, minunat

     
  2. gox2

    14/11/2011 at 19:28

    superbe versuri, superbe trairi!

     

Lasă un răspuns

 
