RSS

,,LA CAFEA”

07 Noi

La cafea

– …am zis că fact infarct aseară, așa îngrămădiți n-am văzut, au condus cu doi zero…degeaba…

 – …o minunăție asta nouă care a apărut, e cu ăla de-a jucat și-n seria cu ferma, are talent îți spun…

– Fii atentă, dacă-ți poți imagina, ajunge-n fața porții și-n loc s-o trăsnească de s-o ia dracu, el se-ntoarce să-i paseze lu fratisu ! Zi și tu…

 – …și a băgat-o și pe aia, cum îi zice, cu păru lung, da acuma ia dat un rol…e o jigodie urâcioasă de umblă după toți, o nenorocită !

– Fratisu alt îngălat, paștele mamii lor de olteni, din șapte-opt metri se împleticește și cade grămadă…

– Acu vipera umblă după ăsta…ăsta frumosu, el e cuminte da să vezi că-l îmbrobodește ordinara…

– Cade ăsta ca bolovanu, parcă au reumatism, îl mai trage pe unu după el, tot de la noi, culmea, ăla cum îi zice, cu nasu mare…

– Culmea că-mi plăcea de ea, era la locu ei în ăla de s-a terminat, chiar îmi părea rău că o bătea animalu…

– Grozavu, Grozavu-i zice ! Îl trage și pe Grozavu, cad amândoi ca două babe bete peste portaru ălora…

– Apare și bruta, da acu are barbă și parcă-i mai gras, e tot la cuțite cu ea, asta rea acuma, fufa, el e văr cu băiatu ăsta.

 – Ăla un pișpirel, nu știu unde l-or fi găsit, rămâne lat frate, parcă l-a pocnit cu măciuca, răcnea și se tăvălea de zici că-l tăiase !

– El s-a prins din prima că ăsta micu e-n vizoru panaramei, vrea să se răzbune pe logodnica lui, ele fură colege de școală…

– Ăilalți roiau ca electronii în jur, grămadă acolo de nu vedeai nimic…și-a dat duhu, nu și-a dat…buluc…

– De atunci se râcâiau ele înțelegi…proasta asta, ordinara, invidioasă că astlaltă…frumoasă și ea, da și deșteaptă…

– Și-n toată vânzoleala aia, apare și arbitru de face varză tot…îi elimină pe tâmpiții ăia doi că cică intenționat l-a omorât pe paraliticu ăla !

 – Ai dracu și ăștia…doar o s-o înfunde pe zdreanță…da acu, numa s-te țină-n suspans…nenorocita e pe val…ce-i făcu lu ăla…n-am rezistat, schimbai canalu…

– În nouă oameni…dezastru clar, să mor, am schimbat, se păruiau două pe un program…

– Una blondă și una brunetă ? Aha ! Și care…? Blonda ? Așa zi frate, bravo !!! Eu dădui de un meci, știi că mă plictisește, da ploua cu goluri nene, era șase zero, n-am văzut așa ceva…

T.D.

 

2 răspunsuri la „,,LA CAFEA”

  1. Daniel Tudose

    07/11/2011 at 12:28

    ba da, ba da

     

Lasă un răspuns

 
