RSS

,,CONDESCENDENȚĂ”

04 Noi

Condescendență

Un înger mi-a șoptit impertinent,
Mustind altfel profund de altruism,
Să fiu o țâră mai condescendent
Că lucrul nu-i așa ca-n…dadaism
Și dacă el cu aripi, iar eu nu…
Nu-i întâmplare asta nicidecum,
Cum oaia face be și vaca mu,
Iar numai după foc urmează fum,
Așa și clipa asta, vezi matale,
E un raport divin venit de sus…
Și îndesa la sute pe sub poale…
I-am îndesat și eu, admit supus,
I-am îndesat, ținându-l strâns de barbă…
Condescendent cum nu am fost nicicând
Avid timpanu-mi stă să-i soarbă
Cuvintele de taină, tremurând…
O, înger, înger…nu-i întâmplător…
Cum tu ziceai de vacă, foc și oaie…
O, sfânt determinism înălțător
Ce-mi pogorâși bun înger strâns de c… !
T.D.

 

2 răspunsuri la „,,CONDESCENDENȚĂ”

  1. Daniel Tudose

    04/11/2011 at 17:50

    lol

     

Lasă un răspuns

 
