RSS

,,SFÂRȘITUL MI-E APROAPE”

14 Oct

Sfârșitul mi-e aproape

Am iubit nu-ncape vorbă
Şi fata şatenă, blondă,
Măslinie sau roşcată,
Buze limpezi ori rujată,

Câteodată desuetă,
Libertină sau cochetă,
Trupul zvelt de balerină
Și pe cea ceva mai plină,

Gurița ca o sirenă,
Cât și liniștea perenă,
Zglobie, seducătoare
Ori fata ascultătoare.

Am iubit, vorbă nu-ncape
Dar sfârșitul mi-e aproape
Că-ntr-o zi, cam ca și asta
Îmi pică din cer năpasta

Ori norocul, se prea poate
Și avea ceva din toate.
Am să mor, eu vă spun drept,
Iubirea se mută-n piept,

Și vibrează precum struna,
Toate fetele într-una,
Ce fac Doamne, cum mă-npart ?
Cred că am să fac infarct !
T.D.

 

4 răspunsuri la „,,SFÂRȘITUL MI-E APROAPE”

  1. ela1l

    14/10/2011 at 18:20

    nice 😀

     
  2. vasilescumihaela

    14/10/2011 at 18:48

    Aoleu! Sariti iute cu primul ajutor… respiratie gura la gura… Hai mai, ce Dumnezeu, vreti sa va invat eu?! 🙂

     

Lasă un răspuns

 
