RSS

,,BALADĂ DE PE STRADA MEA”

12 Oct

Baladă de pe strada mea

Pe strada mea sosi ca o cometă
Acum doi ani îmi pare și ceva,
Posterioru-i pe o bicicletă
În ritmul gropilor divin sălta,

Era un semn al vremii de-altă dată
Când focul de nestins ardea,
Întregu corp de pensionari pe bancă
Ca-n prima tinerețe tresălta

Când se ivea în curbă la butic
Tohanul voluptos ce scârțâia,
Pedala grațios mișca un pic
Iar fesa tresălta voios în șa,

Oftat smulgea din piepturile grave
Și chipurile-odată urâcioase
În fața roții așterneau octave,
Întinerind pe dată pofticioase,

Ea e speranța, darnica Marița
Cu nuri în traistă, și-alte multe cele,
Îi fericește darnic poștărița
În ziua de cupoane, cu bezele.
T.D.

 

9 răspunsuri la „,,BALADĂ DE PE STRADA MEA”

  1. ela1l

    12/10/2011 at 18:02

    Marița… femeia ideală 😆

     
  2. vasilescumihaela

    13/10/2011 at 20:31

    Ba, ce-ai cu strabunica?! Sau iti veni cumva de scarmaneala? Ia vezi ca sunt cu ochii pe tine!

     
  3. vasilescumihaela

    14/10/2011 at 14:13

    Nu ma starni. 🙂

     
  4. vasilescumihaela

    14/10/2011 at 14:35

    Ei bine, las’ ca iti arat eu tie cand ne-om intalni, craiule! Crezi ca daca am mai imbatranit, ai castig de cauza?! Sa-ti iei gandul de la asta! Mai cu seama ca va gandirati voi sa il pomeniti pe Albert fara mine. Rusine sa va fie pe la nas!
    Hai mai ca imi era dor de voi, desteptilor! 🙂

     
    • Daniel Tudose

      14/10/2011 at 15:00

      scuze, nu stiu cine-i albert si de care destepti spui, nu cred c-am mai vorbit

       
  5. vasilescumihaela

    14/10/2011 at 15:12

    Ei, cum nu? Einstein. Cum cine e Albert? Ii facura astia ditamai pomelnicul la Minerva. Si bine mai, se poate… fara mine?! Va dati cu submarinii care va sa zica. Lasa, lasa ca va am eu in vedere. 🙂

     

Lasă un răspuns

 
