RSS

,,POVESTIRI DIN LANUL DE PORUMB ”

06 Oct

Povestiri din lanul de porumb

Îmi povesteau soldații și căprarii
Cum te-agățau pe rând în troleibuz
Așa ca să-ți studieze gogoșarii
Iar unghiul dintre craci ți-era obtuz

Când alfabetizarea-n păpușoi
Te mângâia pe spate cu pănuși
Și gnosticul de clasă era-n toi,
Știuleții mândri ca niște țăruși

În cor își prezentau pe câmp onoru
Formația e drepți la randez vous,
Disciplinata-i fato tot soboru
Cum învățași la pedagogic tu,

Iar eu, Ion, cel iubitor de carte,
Pișcat de buci ca și cu un patent,
Am zis ciudos, acuma să n-am parte,
De m-o lăsa și asta corigent.

Au lăcrimat la nuntă mama, tata
Și s-a distrat întregul contingent,
Trăiască patria, trăiască și armata !
Ion Vârpale, sublocotenent.
T.D.

 

8 răspunsuri la „,,POVESTIRI DIN LANUL DE PORUMB ”

  1. ela1l

    06/10/2011 at 15:57

    foarte potrivite versurile pentru … „cele” de la pedagogic 😆

     
  2. vip

    06/10/2011 at 16:22

    *editat de moderator Nu, draga, eu nu am fost la pedagogic si nici nu m-am declarar o „desteapta”, ci tocmai, o proasta, (…)Vezi-ti de Sinaia ta si cercetatorii tai geniali si lasa prostimea in pace (…)
    Eu sunt proasta, care a fost dracuita, bajocorita (…)Don Sef Mafia – debiteaza niste perle cat el de mari, de genul: „Dumnezeu ca este exigent ca un profesor de scoala” – foarte frumos, Mircea Eliade in persoana si a lui Istorie a religiilor 😆

    Proasta ailalta de Manuela care isi da ochii peste cap la 43 de ani, (…) De tiganca parvenita de F.J. iar tu ma dracuiai ptr ca am intervenit la Papessa Johanna ca nu pricep eu frumusetea ei, hopa, lasa ca ati priceput voi, ati invatat-o toate porcariile, habar nu are ce este aceea metanoia si ce sa zic, va asteptati si la roade bune daca nu ati invatat-o, asa ca, degeaba (…)
    Da, am vazut ce genialitati sunteti ! Vip genialitati !(…)

     
    • Daniel Tudose

      06/10/2011 at 16:34

      Acest comentariu ca și celelalte de pe ip-urile: 193.9.13.135/193.9.13.133/193.9.13.137/193.9.13.138/213.233.103.183/213.233.101.182 sunt dovada vie a efectelor etnobotanicelor. Sfat: fuck off! Ia-ți neuronul și du-te și latră în altă parte!

       
    • vasilescumihaela

      06/10/2011 at 20:03

      Vip, fabuloaso (Scuze, fabulos vine de la fabula… nu? Nu te supara dar eu sunt cam straina de limbi.) Revenind… Bajocorito, nah sa ma exprim mai elegant in dialectul tau… Mai fato, mie imi spun astia Eliade ca cica dorm doar 5 ore pe noapte, dar pe cuvantul meu de pionier ca nu am spus eu perla aia. Cat despre seful lu’ mafia… nu cred ca il cheama pe asta Mario si, desi le zice bine, nu cred ca a scris chestia asta http://www.youtube.com/watch?v=pM-yH8yMr5A&feature=related
      =))
      Mare e gradina ta, Doamne!
      Semnat:
      Sefa Mafiei

       

Lasă un răspuns

 
