RSS

,,CONVORBIRI LA PRIVEGHI”

01 Oct

Convorbiri la priveghi

Am urcat și coborât la trepte
Încă de la ziua cea dintâi,
Ba am mai căzut și-n căpătâi,
Tot nu pot să spun de fură drepte.

Demonul și îngerul, ce-o fi
Au crescut în mine deopotrivă,
Bairam cu țuică și colivă
Până ce la scară s-or răsti.

Timpul s-a târât într-o părere,
Mai înaripat sau muribund,
Mai o brâncă, mai un șut în fund,
Bolnăvit-a dosul de durere.

Iar acum, pe masă, precum șnurul,
Ultimul cuvânt mai am de spus
Tare nu îmi place cum m-ați pus,
Nu pot da onorul meu, cu curul.
T.D.

 

Etichete:

5 răspunsuri la „,,CONVORBIRI LA PRIVEGHI”

  1. vasilescumihaela

    01/10/2011 at 10:46

    Hmmm… stau si ma uit la poezia ta precum muta la p… si ma tin cu mainile de burta de ras. Trebuie sa recunosc ca ultimele versuri din penultima si ultima strofa m-au dat gata. Vorba aia, orice sunt in fund e un pas inainte, dar totusi… inaintea cui?… 🙂

     
  2. vasilescumihaela

    01/10/2011 at 11:07

    Da 🙂 … sanatate curata…

     
  3. vasilescumihaela

    01/10/2011 at 11:19

    Mi-ai amintit de bancul cu maimutoiul… „bine, domnule, dar nu tu un mail, nu tu o scrisoare, nu tu un telefon”… :))

     

Lasă un răspuns

 
