RSS

,,LA MOARTEA UNUI BURLAC”

22 Sep

La moartea unui burlac

Mă pomeneam că în odaie
Îmi păși mândră și frumoasă
Chiar moartea în costum de baie
Ce dacă-n mâini ținea o coasă,

Avea în ochi așa văpaie
Și mersu-i, doamne, mlădioasă,
Îmi dete-atâta vâlvătaie
Cu unduirea-i grațioasă,

Un chip ca cerul după ploaie,
Privirea-i blândă, luminoasă,
Pe umeri buclele șuvoaie,
Iar pielea fină, mătăsoasă,

Nu aș fugi nici să mă taie
De-mbrățișarea-i voluptoasă
Se-nvârte totul în odaie
Și pare-atâta de sfioasă,

Cine spunea că-i o mamaie,
Uscată, hâdă, fioroasă,
Când mi se dăruie bălaie
Așa suavă, delicioasă,

O, vieți de aș avea o droaie,
Parol vă spun că nu îmi pasă,
Doar un sărut, suflu să-mi taie,
Mă jur că este cea aleasă,

Crăpa de ziuă în odaie,
Se risipi costum și coasă,
Ei  uite așa visai tataie
Îndată ce-mi luai mireasă.

T.D.

 

2 răspunsuri la „,,LA MOARTEA UNUI BURLAC”

  1. Filme online subtitrate in limba romana

    22/09/2011 at 17:40

    Bun articol, imi place acest blog. Un pic off-topic: va supun atentiei site-ul FILME1.NET – un site gratuit de filme online subtitrate in limba romana, fara reclame (!), rapid si foarte bun. Eventual, poate va intereseaza si un schimb de linkuri. Va multumesc anticipat!

     
  2. kyky`

    24/09/2011 at 16:25

    Foarte frumoasa poezia. Imi place. Si mai ales faptul ca mentii rima.
    Te astept si pe la mine, daca vrei. Si eu scriu poezii:) http://petale-de-trandafir.blogspot.com/
    Cam am nevoie de cateva sfaturi:)

    kyky`

     

Lasă un răspuns

 
