RSS

,,SCRISOARE DESCHISĂ”

09 Sep

Scrisoare deschisă,

Mă numesc Mona și mi-am edificat mintea asupra ce înseamnă bărbatul ca și ființă, de ce este el capabil. Știu că Jany crede că mi-a tras clapa dar țin să-l înștiințez cu această postare că e numa un boschetar neromantic și care nu știe ce e aia o femeie. Bărbatul nu știe în primul rând să aprecieze sacrificiile la o femeie, am renunțat la profesională pentru el, analfabeticu, numa așa că nu-i convenea lui că mă știa frumoasă și se holba ăia la mine. Am neglijat pentru el studiile, am băgat sală, fitness și solar ca să aibe lângă el aschilopaticu ceva frumos. Băi ăsta, tu crezi că nu știu când m-ai făcut ardei umplut, fraiere ? M-am convins că bărbatul nu merită nimica, când îl căram mort de beat de la discotecă, de ma tăiat peste șale de Revelion și mi-am rupt tocu și mai zbiera apoi cârnatu că din cauza mea are cucui și nasu julit. După ce m-am certat și cu mama, că a făcut-o hoașcă bătrână de Paște, după ce ordinaru a făcut mișto de prietenele mele la pădure și am trecut toate cu vederea, mai face și gelozii, băi luzăre arăt bine, de aia se uită bărbații ! Așa se întâmplă când ești bună și te sacrifici pentru un strâmb, parcă nu mai are și alții bemveu, când avea tata mașină tu umblai cu trotineta țărane. Bărbatul e acel om care face femeia să facă alegeri proaste și apoi tot ea să fie de vină în ochii la alții. S-o crezi tu băi ăsta că-ți merge, io nu-s de aia să mă calce în picioare toți prăpădiții, că adică mi-a dat papucii de șmecher. Femeia tre să aibă grijă la imaginea ei terfelită de niște ordinari care crede că fără ei cade lumea și fără figurile lor, dacă n-am fi noi ar fi niște ratați cu r mare, dar tu ești și așa oricum, nașparliule. Totul la bărbați e figurile de pe ei la care femeia nu tre să puie botul că pică de fraieră apoi, trebuie să fie sigură pe ea. Te-am citit de mult bulangiule că ești varză, zero barat, crezi că n-am auzit când te lăudai la telefon la ratatu de Tony că mamă ce avioane avioane spargi tu în pat… În primul rând te anunț că ești o puță bleagă, apoi vreau să spun că nu se merită o femeie să suporte așa ceva, cu condiția dacă nu iubește, dar și așa cu mine ai terminat-o bolovane. Un alt aspect important pentru care barbații nu merită este acela al infidelității, dacă ei are voie, tu nu ai voie, oricum dacă nu faci, ei tot te pisează că faci, așa că mai bine să faci că atunci nu-ți e ciudă, lucru care eu n-am făcut, fiindcă n-a făcut nici el, mare bărbat fatal, nici n-avea cum, bunicăsa poate se uita la el, nevastă-sa clar că nu din moment ce ne iubeam. Dar ei nu sunt capabili de sentimente de din astea cum poate o femeie, care nu trebuie niciodată să creadă în te iubesc fără să aibă dovezi concrete, dacă crezi că te-am crezut vreodată te înșeli foarte amarnic, numa că ai tu bemweu nu cucerești tu inima la o femeie care-i un lucru pretențios și greu de ajuns. Impresii, impresii boschetarule, dacă te mai prind prin România te sparg băi macaronar parvenit, sărăcia dracului, stai cu gâjba de nevastăta. Am scris aceste rânduri să fie în ajutorul și la alte femei ce s-a edificat cu bărbatul și ce-i el și cum trebuie să aibe grijă de imaginea ei de femeie.
Mona

T.D.

 

6 răspunsuri la „,,SCRISOARE DESCHISĂ”

  1. ela1l

    09/09/2011 at 11:00

    😆 sigur „va fi în ajutorul și la alte femei”

     
  2. inlinisteadeacasa

    22/09/2011 at 20:02

    De mult nu am ras cu atata pofta!

     
  3. gigica

    22/09/2011 at 23:36

    daaa, si eu am ras cu multa pofta, he, he, stai nitel, ca m-am inecat 😆 , caci l-am vazut pe Gingis Han, in virtual, cum o fute pe soacra-sa. 😆

     

Lasă un răspuns

 
