RSS

,,REVOLTĂTOR”

02 Sep

Revoltător

Domnule ministru,

Sunt o mamă disperată, un părinte neputincios în fața ororilor și persecuțiilor ce se petrec în școli. Este al 3-lea an când mi-l lasă repetent pe Cristinel, am sesizat și la protecția copilului cum le distruge viitorul și o duduie mi-a răspuns obraznic, nici nu mai spun. De asta ne trimitem noi copiii la școală, să-i traumatizeze fel și fel de oameni ajunși acolo cu pile ? Și încă cine, unii care habar nu au ce-i aia un copil. Dvs. știți că mi-a făcut hepatită pe fond nervos că-i zic copiii Tataie, de s-a dus bărbată-miu și le-a rupt urechile și directorul a chemat garda și a făcut poliție politică cu el la secție ? Și analfabeta aia la ședința cu părinți că să-l ajutăm la teme. Frumos, nu ? Adică ei să ia bani și noi… Copilul e bun, seamănă cu tatăsu mare, a fost la poștă, dar ce folos că mi-l persecută. Pe ce motiv ? Ce în viață câte matematici îți trebuie, noi n-am mai dat pe brânci și slavă Domnului, magazinul și spălătoria auto merg ca pe roate. Invidia domnule ministru, invidia, aia e, asta îi roade, că ei au rămas acolo și acum se răzbună pe copii nevinovați. Adică a lu nespălata aia de e casieriță la cablu și văduvă pe deasupra e premiant și al meu…că nu știe nimic, că fumează, că nu știu ce face…motive domnule, motive, e copil, ce știe el ? Am schimbat două școli, aceeași poveste, copilul meu parcă e ciumat, trebuia să fie la liceu acum, vă întreb ce sistem e ăsta ? Păi dvs. știți ce lecții le dă acuma, când îi arată lu taică-su ăsta zice că nici în filme nu a văzut așa cârnați de socoteli, și bărbată-miu e cu școală profesională, sculeri-matrițeri, la Pașcani, atunci se făcea carte nu ca acum când se bate joc de copii ca să dea în părinți numai că au reușit. Să nu-mi spună mie diriginta aia sau ce-o fi ea că Cristinel așa și pe dincolo, noi nu ne dăm copiii la școală să-i judece unii de n-au făcut nimica la viața lor, stă pe scaun și dă din gură. Ce dacă a făcut facultăți de a bătut berbuncu pe acolo, alții n-au dreptu numa că nu știe la matematică și la română ? Povești, răutatea din ei domnule ministru, fierea din ei că n-au și noi avem, că-l vede cum e îmbrăcat. Face intenționat, parcă copilul nu spune – ,,Vârpale ieși la tablă…Vârpale citește…Vârpale ți-ai făcut tema ?… Vârpale de ce cutare…de ce cutare ?”. Dar ce, numai Vârpale Cristinel e în clasa aia, alții nu-s ? Să-i întrebe și pe alții dacă-s așa de doctori, să nu-mi mai hărțuiască copilul că la Haga mă duc, la dreptul omului îi târăsc ! Vă rog, ca să nu mai afle și alții ce dezmăț se petrece în școala nr. 11 din Hârlău, să dispuneți, e un copil nevinovat, ce a păcătuit el să-l tie la 18 ani tot în clasa a șasea niște oameni care se poartă de parcă școala e bătătura lui tacsu și a lui măsa ?

Cu mulțumiri anticipat,
Răduța Vârpale, mamă, maistru textilist, antreprenor.

T.D.

 

11 răspunsuri la „,,REVOLTĂTOR”

  1. dagatha

    02/09/2011 at 16:09

    :-)))
    Nu cred că e totuși de râs, dar ramura de sculer -matrițer din construcția non-intelectuală a sinelui meu, atât a putut să facă!
    Și când te gândești că e un fragment dintr-o realitate…

     
  2. Deny

    02/09/2011 at 17:51

    Da, fain pamfletul se aseamana cu multe faze traite de mine Trista realitate!

     
  3. omadesign

    02/09/2011 at 21:16

    😆 din ce in ce mai multi de-alde Cristinel & Co

     
  4. gepe7o

    03/09/2011 at 9:04

    Tragico-comic amuzant dar trist ca vad persoane reale din preajma mea in articolul tau :))…am sa le arat si lor articolul sub pretextul faptului amuzant descoperit pe net :)) bravo.

     
  5. cipanu

    03/09/2011 at 11:04

    Ba nu e trist de loc!!! :-)) ! Am zambit copios!

     
  6. Annie

    03/09/2011 at 17:03

    am râs aproape cu lacrimi :))) foarte tare! da’ lasă şi butonul ăla de like, ca să pot să îl clickuiesc 😀

     
  7. nabiyafly

    04/09/2011 at 1:06

    zîmbesc sec, trist că astfel de evenimente se transpun în realitatea de astăzi ((

     

Lasă un răspuns

 
