RSS

,,CONVORBIRI CU INIMA MEA”

26 Aug

Convorbiri cu inima mea

 

Pe o piatră cenușie am cioplit doar un cuvânt,
Mic, stângaci rămas acolo în neostoitul vânt,
Să-l mângâie și să-l roadă după cum i-o fi sorocul.
Întristat am fost o vreme că i-am irosit norocul

Scrijelindu-l la-ntâplare pe o frunte atât de seacă,
Chinuit va fi sărmanul până când să se petreacă.
Vinovat peste măsură, să repar nebunul ceas,
M-am întors, când, dintr-o dată, piatra parcă a prins glas:

,,După ce că-mi chinui trupul cu-a ta daltă grosieră
Ai făcut și cale-ntoarsă, mintea ta cât o himeră
Să-mi răpească și durerea ce cu viață m-a-nfierat
Să port tatuat în mine propriul tău ascuns stigmat.

Fă mai bine cale-ntoarsă cu-al tău gând neobrăzat,
E al meu pentru vecie ce-ntr-o clipă ai brăzdat,
Acum du-te, cată-ți drumul, mă lasă cu ce-i al meu
Până m-o face fărâme numai bunul Dumnezeu.”

Rușinat m-au cuprins lacrimi pentru clipa de neștire –
Huligan m-o numi soarta dând cu barda în iubire.
De atunci drumul e altul, nici mai lin și nici mai drept,
Însă parcă alt hram poartă piatra-mi seacă, cea din piept.

T.D.

 

Etichete: , , ,

3 răspunsuri la „,,CONVORBIRI CU INIMA MEA”

  1. oliviu craznic

    27/08/2011 at 15:06

    Poezie cu rima. Tare. N-am mai citit de mult. Ma bucur ca se mai practica, in ciuda trendului pt vers
    alb. Felicitari!

     
    • Daniel Tudose

      27/08/2011 at 15:11

      multumesc, n-am pretentii de poet, timide transpuneri in scris a ce simt doar

       
  2. indiferent

    02/09/2011 at 17:37

    Asta imi place cel mai mult. Faptul ca exista rima. Asa simt ca suna a poezie …Foarte frumos.

     

Lasă un răspuns

 
