RSS

,,BUCURIA REVEDERII”

17 Aug

Bucuria revederii

 

Ce poate fi mai emoționant decât bucuria revederii. Stelian Enescu și Nicu Popescu au fost colegi de bancă la liceul militar, apoi colegi la școala militară și cei mai buni prieteni. Din păcate datoria i-a despărțit, primul la București, celălalt la Timișoara. Desigur, au ținut o bună bucată legătura, ani buni, apoi chiar dacă mai rar tot s-a păstrat. Și în ce privește cariera au mers cap la cap vreo 25 de ani, până când Enescu, poate mai ambițios, a avansat general. Mult așteptata zi a revederii, inevitabil, a sosit. Colonelul Popescu, vădit emoționat, pășește în imensul birou al generalului Enescu.
– Mă Stelică, ce bine-mi pare să te văd ! Bravo mă, felicitări pentru avansare, meritai !
– Nicule mă bucur s-te văd ! Înainte să…vreau…știi…să te rog o chestie, știi și tu, gradu e grad, nu te superi cred…
– Bine mă dar între patru ochi…da mă Stelică, desigur, ăăăăă, adică dom’ general…
– Așa mă Nicule și ia zi, ce –ai mai făcut ?

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Ce poate fi mai emoționant decât bucuria revederii, mai ales pe neașteptate. Pensionari acum, generalul în rezervă Enescu și colonelul în rezervă Popescu s-au revăzut, destinul nu doarme. Popescu este acum în București, cu firma de consultanță, Enescu, obișnuit cu activitatea, a depus un CV chiar la…
– Mă Nicule, ce bine-mi pare să te văd, ce surpriză, ce întâmplare ! Bravo mă, felicitări, te-ai aranjat bine, meritai !
– Ooooo mă bucur s-te văd ! Înainte să…vreau…știi și tu cum e cu…mie aici mi se spune dom’ director…nu te superi cred…
– Bine mă dar între…da mă Nicule, ăăăăăăăă, dom’ director…
– Așa moșule și ia zi, cum merge ?

T.D.

 

3 răspunsuri la „,,BUCURIA REVEDERII”

  1. psipsina

    17/08/2011 at 14:47

    🙂 wheel of fortune?

     
  2. frmshk

    18/08/2011 at 19:06

    Mda, mai ales cand uitam de unde am plecat…

     

Lasă un răspuns

 
