RSS

,,NOU ÎNCEPUT”

13 Aug

(Nou) început

 

Am adunat laolaltă toată iubirea, durerea,
Le-am pus într-un cufăr, le-am drumul pe râu.
Ducă-se-n vale tot sublimul și fierea
Și toate secundele neținute în frâu !

Din apa cea rece cu nesaț am sorbit,
Obrajii  frigeau  adânc i-am scăldat.
Să curgă la vale ! M-am simțit primenit
De tot ce în urmă ai găsit de lăsat.

În susurul rece ce mă curăță-n cale
Și mă taie ca gheața dar altceva sufăr,
Am zărit coborându-se spre mine agale
Atât de știut și de trist un alt cufăr.

L-am privit cu un tremur pe-a curgerii note
Fără să știu am luat-o la deal,
Prin albia clară alergam în amonte,
Năruiască-se-n pace ce-i de curs, în aval !

Și-am suit, și-am suit cu picioru-nghețat
Până-mi păru că simt căldură-ntr-un val.
Și te-am zărit cu obrazul de lacrimi brăzdat
Mă așteptai primenită, cuminte pe mal.

T.D.

 

9 răspunsuri la „,,NOU ÎNCEPUT”

  1. Ingerasu

    13/08/2011 at 14:00

    Trist amice … trist …

     
  2. Ingerasu

    13/08/2011 at 14:07

    Toate vin … si toate trec … 🙂

     
  3. saig86

    13/08/2011 at 15:08

    Frumos blogul,imi place idee ta

     
  4. ela1l

    13/08/2011 at 21:40

    Oricât de întunecată și rece e noaptea, întotdeauna urmează răsăritul… frumoase „gânduri de dimineață” transpuse în versuri!

     

Lasă un răspuns

 
